תוכן הפוסט
עוקביי היקרים, הייתי רוצה להניח כאן משהו ולהעלות לכם אותו לערוץ…👇 מה עם ארגון הטרור הרצחני חמאס ברצועת עזה ? זה שכוחות צה״ל הגיבורים שלנו מוצבים שם בנקודות מסוימות ברחבי הרצועה, זה לא אומר שהטיפול בחמאס נעשה כמו שצריך, ואנו ״מפרקים אותו מנשקו״. דרך אגב… היום פקע המועד לפירוק מנשקו של הארגון הזה… ועדיין כולם נמצאים בדממת אלחוט! רה״מ נתניהו הבטחת משהו לציבור הישראלי שחמאס לא יהיה יותר קיים ברצועת עזה - אז קדימה תבצע את זה יחד עם ההבטחות של הג'נג'י המשוגע… למען האמת ואנו צריכים להניח את זה כאן, חמאס עדיין שולט ברצועה בין אם זה צבאית ואזרחית, הוא שולט על הכל מהכל! הוא חימש את עצמו מחדש, גייס עוד עשרות מחבלים לשורותיו בארגון הטרור, מחבלים עדיין יוצאים למפגן כוח ברחבי הרצועה עם טנדרים ומאות נשקים שעליהם. ככה לא הבטיחו לנו לאחר שנתיים וקצת של מלחמה בכלל הזירות. לסיום, הדבר הזה צריך לקרות מיידית, כי אם זה לא יישום - השבעה באוקטובר הבא זה רק עניין של זמן עוקבים יקרים. רק אמת בטלגרם https://t.me/+BfyxWEuPuk1mZjg0