TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
תוכן
תוכן הפוסט
מוחמד לריג'אני: "למה שננהל משא ומתן עם אמריקה? עלינו לקלל אותה, עלינו לנצח אותה. לא ננהל משא ומתן אלא אם כן נפחד. "משא ומתן עם מדינה שביצעה כל כך הרבה פשעים נגדנו הוא חסר טעם ומהווה סוג של השפלה". מוחמד לריג'אני הוא אחיו של עלי לריג'אני, ראש המועצה האיראנית לביטחון לאומי שחוסל על ידי ישראל. האיראנים במשחק הידוע במשא ומתן לא ממצמצים עד הרגע האחרון. השאלה היא האם המכה שטראמפ הנחית עליהם תשנה את דעתם. צבי יחזקאלי רק אמת בטלגרם https://t.me/+BfyxWEuPuk1mZjg0