TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
תוכן
תוכן הפוסט
אזהרה חריגה: " נתב״ג הפך לשדה צבאי אמריקאי. כיום אין לישראל נמל תעופה בינלאומי שפועל ביעילות" - מנהל רשות שדות התעופה שמואל זכאי מתריע כי הנוכחות הגדולה של מטוסים צבאיים אמריקאים פוגעת קשות בפעילות חברות התעופה הישראליות ובענף התעופה המקומי. במכתב ששלח אל שרת התחבורה מירי רגב ומנכ״ל משרדה משה בן זקן, מזהיר זכאי כי הפיכת נתב״ג לבסיס צבאי פוגעת בחזרה חברות התעופה הזרות וביציבות הכלכלית של החברות הישראליות. ומסביר כי הן חוות פגיעה קשה בעקבות פינוי המטוסים הישראלים מנתב״ג והגבלת תנועתן עקב המטוסים האמריקאיים. לדבריו, "נראה כי הבנת מערכת הביטחון לעוצמת הפגיעה בתעופה האזרחית וההשפעה של כמות הטיסות על המחירים ועל כלל אזרחי המדינה, לוקה בחסר." רק אמת בטלגרם https://t.me/+BfyxWEuPuk1mZjg0