TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
← 🚨 וול - סטריט לייב 🚨
🚨 וול - סטריט לייב 🚨 avatar

TGINSIGHT POST

Post #10015

@smartbademo

🚨 וול - סטריט לייב 🚨

צפיות212כמות צפיות בפוסט
פורסם12 במאי12.05.2026, 21:14
תוכן

תוכן הפוסט

רוקט לאב $RKLB מגיעה לאזור ההכרעה – עכשיו מגיע מבחן הסטאפ🚀 המניה כמעט הגיעה ליעד של הסטאפ הקודם באזור 120$, וכרגע מתחילים לראות סימנים של התנגדות ועייפות בטווח הקצר. 📍 מה רואים כרגע בגרף? • ווליום הקונים מתחיל להיחלש • מופיעים נרות ירוקים עם זנבות עליונים • והמניה נמצאת בדיוק באזור יעד + התנגדות המשמעות היא שהמוכרים מתחילים להיכנס באזור הזה. מה התרחיש הסביר כרגע? רוב הסיכויים שנראה תיקון לבדיקה של אזור הפריצה. ואיפה אזור הפריצה? → סביב 92.46$ זה אזור שהיה התנגדות, נפרץ כלפי מעלה, ועדיין לא נבדק בתור תמיכה. 🟢 התרחיש החיובי המניה יורדת לאזור 92$: • מקבלת שם כניסת קונים • מחזיקה את התמיכה • ומשם יוצאת לגל חדש כלפי מעלה אם זה קורה, המבנה נשאר חזק מאוד והסיכוי לשיא חדש נשאר גבוה. 🔴 התרחיש השלילי המניה יורדת ל־92$: • מתחילה לדשדש • מנסה לעלות ולא מצליחה • ואז שוברת את 92$ כלפי מטה במצב כזה התמיכה הבאה תהיה באזור 80.08$. ושם מה שסביר לראות זה: • דשדוש ארוך • התבססות חדשה • ורק אחר כך ניסיון נוסף לפרוץ את 92$ ולחזור לשיאים. ⚠️ מה חשוב להבין כן, המניה עדיין יכולה לעשות עוד שיגעון ולעלות גם ל־123$+ בלי תיקון. זה שוק, והכול אפשרי. אבל כרגע לפי: • מבנה הנרות • הווליום • והמיקום בגרף התרחיש היותר הגיוני הוא תיקון בריא לאזור 92$. שורה תחתונה כל עוד $RKLB לא מחזיקה מעל 124$, הכיוון הסביר בטווח הקצר הוא תיקון לאזור 92$. 92$ זה מבחן הסטאפ. אם הקונים נכנסים שם → הסיכוי לשיא חדש נשאר חיובי. אם 92$ נשבר → הסיכוי עובר לדשדוש עמוק יותר לכיוון 80$.