תוכן הפוסט
מניית אלי לילי נחלשת על רקע פתיחה איטית לתרופת ההרזיה החדשה מניית Eli Lilly ירדה במסחר לאחר שמידע ראשוני מצביע על ביקוש נמוך לתרופת ההרזיה החדשה של החברה, Orforglipron, שניתנת דרך הפה ואושרה לאחרונה לטיפול בהשמנת יתר. לפי נתוני IQVIA, אשר נחשפו ברשתות החברתיות, נרשמו 1,390 מרשמים לתרופה בשבוע הראשון להשקה בארה"ב – נתון שמצביע על התחלה איטית יחסית בשוק האמריקאי. Orforglipron מציגה יתרון תחרותי מאחר שהיא "גלולה", בניגוד לתרופות מתחרות בהזרקה, אך ממצאי הביקוש הראשוניים מעלים סימני שאלה לגבי הפוטנציאל המסחרי המיידי. השוק עוקב מקרוב אחר קצב האימוץ של טיפולים חדשים להשמנת יתר, אשר צפויים לשנות את תחום התרופות המטאבוליות ולהשפיע מהותית על תוצאות החברות הפעילות. מקורות: IQVIA, Wall Street Journal טיקרים קשורים: $LLY קהילת שוק ההון/בטלגרם https://t.me/StockTalks_s