TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
Isi
Isi kiriman
🇪🇸🇬🇧👀Kechagi o'yindagi eng bahsli holat – ikkinchi taymda "Arsenal" foydasiga belgilanmagan penalti. 📹 Mana bu rakursdan qarasak, hakam nima uchun 11 metrlik nuqtani ko‘rsatmaganini tushunish mumkin – kontakt deyarli yo‘q, bo‘lsa ham juda minimal. Siz nima deb o'ylaysiz❓ ❤️ – Penalti YO'Q edi 😐 – Penalti BOR edi 🟢Telegram 🟢Instagram 🟢Youtube🟢Yangiliklar