د پوسټ مینځپانګه
توی یک روم کلابهاوس موضوعی مطرح شده که چون از من هم اسم برده شده، توضیحش بدم. ۱- در این قسمت گفتگو ادعا میشه روی نسخه غیررسمی کلابهاوس، میشده اکانت اینستاگرام یا توییتر رو همینطوری تایپ کرد و به پروفایل اضافه کرد. همچین موضوعی صحت نداره و از نسخه اول کلابهاوس، برای اضافه شدن اینستاگرام و توییتر باید حتما فرآیند اتصال اکانت رو روی توییتر و اینستاگرام کامل میکردید. یعنی امکان اینکه کسی یوزرنیم اینستاگرام یا توییتر شخص دیگه رو به پروفایلش اضافه کنه وجود نداشت. برای همین اصلا این امکان رو به نسخه غیررسمی اضافه نکرده بودم (به دلیل نیاز به کلیدهای اینستاگرام + احتمال ایجاد حاشیه دسترسی به اکانتها در مورد توییتر). خودم هم با آیفون دوستم (نسخه رسمی) اینستاگرام و توییتر رو به پروفایلم اضافه کرده بودم. برای اطمینان بیشتر مجبور شدم امروز برم سورس قدیمی رو مجدد چک کنم. ۲- گوینده ادعا میکنه همون موقع برگزاری اتاق گفتگو، این مورد رو از من هم پرسیده و پاسخ دادم. من نه ایشون رو میشناسم، نه ازشون پیامی گرفتم. نه حتی اخیرا با کسی در مورد کلابهاوس صحبت کردم. :) یاد و خاطره کلابهاوز (نسخه غیر رسمی کلابهاوس) و داستانهای بعد از آن گرامی باد 😊 🖥@MiladNouriChannel