TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
مینځپانګه
د پوسټ مینځپانګه
طبق گزارش کاربران ایرانسل، افراد بدون اینکه پیامرسان داخلی نصب داشته باشند، در جزییات مصرف بسته آنها ردیفی با عنوان حجم مصرف شده در پیامرسان داخلی درج شده است. به گفته برخی کاربران این مورد روی همراه اول هم وجود دارد. لطفا شما هم در اپلیکیشن "ایرانسل من" و "همراه من" یا سایت آنها بررسی کنید و درصورتی که بدون اینکه از پیامرسانهای داخلی استفاده کنید، این مورد برای شما درج شده، اسکرین شات آنرا در زیر این توییت درج کنید: https://twitter.com/MilaDnu/status/1147110900492619776 نتیجه پیگیری این مورد رو بهتون اطلاع میدم. @MiladNouriChannel