TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
مینځپانګه
د پوسټ مینځپانګه
وزیر ارتباطات: اپراتورها خواهان افزایش قیمت اینترنت تا سقف تعرفه مصوب هستند. یعنی بعد از گرانی اخیر اینترنت، اوپراتورها تقاضا دارن هر گیگ اینترنت برای سیمکارت دائمی ۴۰.۰۰۰ و برای سیمکارت اعتباری ۵۴.۰۰۰ تومان بشه 💀 طبق مصوبه قبلی، اوپراتورها مجازند مبلغ اینترنت رو بین کف و سقف تعیین کنند. سقف قیمت مجاز به ازای هر گیگ اینترنت برای سیم کارت دائمی ۴۰.۰۰۰ و برای سیمکارت اعتباری ۵۴.۰۰۰ هزار تومان است. اوپراتورها بدون افزایش کیفیت اینترنت، فقط به سقف مبلغ مصوبه دقت فکر میکنند. 📝@MiladNouriChannel