د پوسټ مینځپانګه
فارغ از اون قسمت که توی استوری به من توهین کردید، ممنون از پاسخگویی شما. اگر طبق گفته شما تتلو و اطرافیانش کارهای خوبی انجام دادن، دمشون گرم. اما هیچ کار خوبی مجوز و توجیه کننده کارهای اشتباه نیست. قسمتی از کارهای اشتباه تیم تتلو که مستقیما باعث متضرر شدن تعداد بسیار زیادی از کاربرها و مخاطبها شده که قطعا تعدادشون خیلی از افرادی که از کارهای خیر این تیم منفعت بردند، بیشتره: ۱. راه اندازی سایت بت (از نوع ایرانی که با انواع تخلف و تقلب سعی در خالی کردن جیب مردم دارد). ۲. تبلیغ و معرفی توکن اسکم (به قصد خالی کردن جیب مردم) در کنسرت. ۳. دریافت اطلاعات بانکی مردم در صفحهای غیر از درگاه بانکی و فیشینگ اطلاعات بانکی به بهانه پیشفروش آلبوم و آهنگ. قطعا اینکه بعد از مدتی که تعداد زیادی کاربر از این روشها متضرر شدند، گفتن این جمله که ما از این موضوع و فیشینگ و کلاهبرداریهای پشت سایت بت اطلاع نداشتیم، توجیه مناسبی نیست. چون امثال شما با رسانههای میلیونی که در اختیار دارید، هر چیزی که ازش اطلاع کامل نداشته باشید رو (حتی به قیمت از بین رفتن سرمایه مردم) معرفی میکنید. 📝@MiladNouriChannel