د پوسټ مینځپانګه
تتلو و تیمش همیشه از هر روشی (سایت شرطبندی، فیشینگ اطلاعات بانکی به بهانه فروش آلبوم و آهنگ، جمعآوری مبالغی به اسم کمک به خوزستان، تبلیغ توکن اسکم و شت کوین در کنسرت و...) سعی در زدن جیب مردم داشته. اما شگرد این تیم همیشه به این شکل بوده که بعد از دزدی و کلاهبرداری، در نقش قربانی فرو میره و بهانههایی از این دست مطرح میکنه: تیم بت سر خود ما هم کلاه گذاشت. کنسرت گذار پول خود ما هم خورد. تهیه کننده آلبوم پیچوند رفت و... در کنسرت آخرش هم به صورت گسترده توکن اسکم و کلاهبرداری سیسیان رو تبلیغ کردن. اما بعد از کنسرت برای فریب چندباره مخاطبهاش اعلام کردن اینها سر خود ما هم کلاه گذاشتن. یکسری از طرفدارهاش هم مثل احمقها فقط "تتلو و تیمش خبر نداشتن" رو تکرار میکردن. چند روز بعد هم تبلیغات برای فروش توکن اسکم تیانتی (تتل کوین) و خالی کردن جیب مخاطبهاشون رو شروع کردن که به دلیل تعداد بالای مخاطبهای این شخص، لازمه در مورد اسکم بودن این پروژه به صورت گسترده اطلاعرسانی بشه. ⚠️ پروژه تتل کوین (توکن تیانتی) اسکم و کلاهبرداریست. مراقب سرمایه و جیبتون باشید. 📝@MiladNouriChannel