د پوسټ مینځپانګه
دیشب یه روم کلابهاوس بود. کرمی (شخص پشت توکن تیانتی/تتلو) در مورد کلاهبرداری نبودن توکن تتلو توضیح میداد. گفت خودتون برید ببینید. ما سایت رو خودمون نوشتیم. نه وردپرس زدیم نه قالب خریدیم نه از سیاماس استفاده کردیم. چطور میتونیم کلاهبرداری کنیم آخه؟ یکی پرسید چرا وایتپیپر ندارید ولی فروش عمومی رو شروع کردید؟ گفت وایت پیپر مراحل ترجمهشو داره طی میکنه. برا همین طول کشیده. تیم ترجمه طولش داده. بعد خود تتلو این وسط براش سوال پیش میومد. میگفت هومن همه همینو میگن. راستی چرا ما وایت پیپر نداریم؟ وسط روم هم وقتی در مورد پروندههای کلاهبرداری طرف توی ایران صحبت کردن، قاطی کرد قهر کرد گفت اصلا من دیگه کار توکن شما رو انجام نمیدم. قهر کرد گفت من و تیمم نیستیم و رفت. البته باز برش گردوندن. فکر کن توکنی میخرین که آدم پشتش قهر میکنه میره میگه "دیگه نوموخوام". 📝@MiladNouriChannel