TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
← Milad Nouri(ツ) میلاد نوری
Milad Nouri(ツ) میلاد نوری avatar

TGINSIGHT POST

Post #888

@MiladNouriChannel

Milad Nouri(ツ) میلاد نوری

لیدلې11,900د پوسټ لیدلو شمیر
خپور شویچنگاښ ۱۹AP ۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۰۷:۵۲
مینځپانګه

د پوسټ مینځپانګه

‏کاوه‌نگار و سایر ارائه دهنده‌های خدمات ارسال پیامک، انتهای همه پیامک‌های ارسالی برای کاربرها عبارت "لغو۱۱" رو اضافه کردند. ظاهرا موضوع دستوری بوده و همه سرویس‌دهنده‌های پیامک دارن این رو اضافه می‌کنن. نکته اول اینکه اگه طول پیامک رو طوری تنظیم کردید که تعداد پیامک بیشتر از یک/دو عدد نباشه، ۶کاراکتر اضافه شده "لغو۱۱" رو هم در نظر بگیرید. مثلا اگر کسب و کار شما روزی ۵۰.‌۰۰۰ پیامک اطلاع‌رسانی برای کاربر ارسال می‌کنه، به دلیل افزایش محتوای پیامک ممکنه تعداد پیامک‌ها یکی بیشتر بشه و هزینه شما به هزینه ۱۰۰‌.۰۰۰ پیامک افزایش پیدا کنه. نکته دوم که برام سوال هست اینه که اگه کاربری برای عدم دریافت پیامک روی یک سرویس لغو رو بفرسته، اما بعدا نیاز پیدا کنه روی اون سرویس مجدد لاگین کنه، با عدم دریافت پیامک کد ورود چیکار باید بکنه؟! آخه این چه تصمیمیه! ‌ ‏"لغو۱۱" پنج کاراکتره. اما برای رفتن این عبارت به خط بعد، یک کاراکتر دیگه حروم شده. برای همین نوشتم ۶کاراکتر. منظور پیامک‌های اطلاع‌رسانی و... هست که با الگوی تایید شده برای ارسال می‌شه و نه پیامک‌های تبلیغاتی و... ‌ 📝@MiladNouriChannel