TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
Post content
帖子内容
香港人要開始為獨立做準備 呢度講獨立,從來唔係想宣洩情緒,亦唔係想講民族論,而係作為香港自救嘅其中一條出路去考慮。點解要開始準備獨立?琴日中聯辦一句「不是一般意義上中央人民政府下屬部門」,就可以不受基本法約束,實質上公然結束兩制。而且呢單唔係孤立嘅新聞,從港澳辦批評高院對蒙面法違憲嘅判決,點名干預立法會內會事務,仲揚言立23條係義務,「只有一國之責,沒有兩制之分」。其實就爭直接宣佈結束一國兩制。但佢唔敢講,正正因為結束嘅後果不確定。兩制係一國嘅前提,唔係兩辦顛倒是非的所謂由中央賦予,你試下只講一國不談兩制,當年收唔收得翻香港?既然依家實質上兩制已亡,契約已毀,香港人有權利,亦有必要準備多一條出路。 體制內要爭奪權力同資源。嚟緊嘅立法會選舉要過半,已經唔需要討論。搞初選,配票,做文宣拉票,做好dq嘅應對。唔好一篙竹打死一船人,守住立法會可以增加對家進攻成本,如果要獨立亦能更快平穩過渡,過渡期太長就容易被人乘虛而入。 制度外,要有足夠準備喺被dq後不斷有人補上。要以為獨立拉攏更多支持為目的去做文宣,所以要用更普世嘅角度去說服人,至少帶起民間對獨立嘅討論,例如點突破憲制,點建立新制度,經濟出路可以係點,係咪可以擴大黃圈connect台灣,台灣做生產,香港做貿易,形成台港經濟圈。唔好再停留喺民族論上,而係要開始務實d去討論獨立嘅路線圖。 中共已經開行turbo做嘢,諗住趁其他國家忙疫情嘅呢段時間快刀砍亂麻。與其咁得閒喺度鬥黃,不如諗下點行呢條出路啦。