TGINSIGHT POST
@HKNFChannel
香港民族陣線 台灣分部
唔反對今日呢種撚狗 但係大家見到每一次有行動都要做好準備 如果班狗高調應對,我哋就撚狗 如果佢軟皮蛇,大家識做啦 總之唔好因為撚得狗多就放軟手腳 做好準備隨時應戰