#go#2fa#authentication#caddy#golang#middleware#nginx#selfhosted#sso#totp#traefik_middleware#typescipt
Tinyauth is a simple tool that adds a login screen or OAuth login (Google, Github, etc.) to your Docker apps, making them secure easily. It works with popular reverse proxies like Traefik, Nginx, and Caddy. You can quickly set it up using their documentation and demo, and it supports basic authentication and API access. This helps protect your apps from unauthorized access without complex setup. It’s open source, actively developed, and has a helpful community on Discord for support. Using Tinyauth improves your app security with minimal effort and flexible login options.
https://github.com/steveiliop56/tinyauth
Il centrodestra vince le elezioni suppletive in #Veneto, i leghisti Giulio #Centenaro e Alberto #DiRubba subentrano a Massimo Bitonci e Alberto Stefani.
Collegio di Selvazzano Dentro:
🔵 Centenaro (CDX): 59,44%
🟠 Stivanello (CSX): 31,21%
⚫ Adinolfi (PdF): 5,03%
🟡 Paccagnella (ORA!): 4,32%
Collegio di Rovigo:
🔵 Di Rubba (CDX): 57,43%
🟠 Bovolenta (CSX): 34,91%
⚪ Padoan (Ind.): 7,67%
@UltimoraPolitics24
#Italia#Suppletive
Camera dei Deputati, collegio di Rovigo - 237 sezioni scrutinate su 425
🔵 Alberto #DiRubba (CDX): 57,25%
🟠 Giacomo #Bovolenta (CSX): 34,86%
🟤 Giuseppe Padoan (No-vax antisistema): 7,89%
@Osservatorioitaliano
#Italia#Suppletive
Camera dei Deputati, collegio di Rovigo - 178 sezioni scrutinate su 425
🔵 Alberto #DiRubba (CDX): 55,84%
🟠 Giacomo #Bovolenta (CSX): 36,04%
🟤 Giuseppe Padoan (No-vax antisistema): 8,12%
@Osservatorioitaliano
#Italia#Suppletive
Camera dei Deputati, collegio di Rovigo - 20 sezioni scrutinate su 425
🔵 Alberto #DiRubba (CDX): 59,13%
🟠 Giacomo #Bovolenta (CSX): 31,51%
🟤 Giuseppe Padoan (No-vax antisistema): 9,36%
@Osservatorioitaliano
#Italia#Suppletive
✅ Giulio #Centenaro (#Lega|PfE) e Alberto #DiRubba (Lega) sono eletti deputati rispettivamente al posto dell’ex sottosegretario e attuale Assessore all’Industria Massimo #Bitonci e del Presidente della Regione Veneto, Alberto #Stefani.
@OsservatorioItaliano