~ ONEPLUS Z/NORD RITRATTO IN UNA FOTO? ~
#OP#OPZ
Ieri OnePlus ha aperto un account Instagram ufficiale chiamato OnePlusLiteZThing che userà per postare teaser e indizi sul nuovo smartphone di gamma medio/alta. Oggi sono state pubblicate alcune foto del nuovo team che sta lavorando in quel settore e a me pare di aver visto qualcosa di sospetto. In una delle foto viene mostrato un telefono su Instagram. Si potrebbe pensare a un banale OnePlus esistente, ma allora perché nasconderne la parte alta? Ricordo che OnePlus Z/Nord dovrebbe essere il primo ad avere il foro in centro. Che ne pensate?
Pierre
🚀 Experience the Freedom of Trading!
📉With SLEX, you can enjoy affordable trading with ZERO spread. Trade your favorite cryptocurrencies as BTC, ETH and XRP without worrying about high fees eating your profits!💱
💰Say goodbye to excessive trading costs and register on SLEX Now and get 20$ welcome bonus till official launch - 17 of August! 💼
#SLEX#Trading#ZeroSpread#CryptoExchange
Email | Telegram | Reddit | Facebook | Instagram | Medium | Linkedin | Twitter
🚀 SLEX Hits $10M Daily Trading Volumes Just 3 Days In! 🚀
📈Get ready to witness history in the making! Just three days after the official launch of the SLEX exchange, we're thrilled to announce an incredible milestone: our daily trading volumes have soared to an impressive 10 000 000 USDT!📊
❤️The energy and enthusiasm from traders and investors like you have propelled us to new heights. This phenomenal achievement underscores our platform's immense potential and our community's unwavering support!🌈
🤝We invite you to join SLEX platform, deposit your account, and enjoy zero-spread trading on the spot market!
#SLEX#CryptoTrading#zerospread#SLEXtrading
Email | Telegram | Reddit | Facebook | Instagram | Medium | Linkedin | Twitter