🔻E SE OXYGENOS SI FOSSE CHIAMATA IN UN ALTRO MODO? 🔻
#OP#OOS
Molti di voi si ricorderanno OnePlus One, uscito sul mercato con CyanogenOS. A fine 2014, OnePlus annunciò la sua ROM proprietaria per questo One e indisse un concorso nella community per sceglierne il nome.
Ecco alcune delle alternative proposte dagli utenti:
🔸Opus
🔸NomadOS
🔸CosmOS
🔸Muse
🔸Karma
🔸OnePlus ROM
🔸StratOS
🔸Carbon
🔸ElementOS
🔸DaVinci
Che dite? Avreste preferito qualcuno di questi al posto di OxygenOS?
Pierre
—
Il nostro canale 👉🏻@oneplusguide
I nostri gruppi 👉🏻@oneplusitcommunity
The heat is on in #Brussels: the budget is a mess, the #MigrationPact has failed, and the Brusselian strategy on the Russia-Ukraine war is fundamentally flawed. In this situation, Hungary cannot support any budget amendment proposal.
The #MigrationPact is another nail in the coffin of the European Union. Unity is dead, secure borders are no more. Hungary will never give in to the mass migration frenzy! We need a change in Brussels in order to #StopMigration !
https://www.euronews.com/my-europe/2024/04/10/european-parliament-narrowly-endorses-eu-migration-reform-moving-it-closer-to-the-finish-l
https://t.me/PM_ViktorOrban