TGINSIGHT CHAT
בנימין נתניהו
@bnetanyahu
Politicsערוץ הטלגרם הרשמי של ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו
פוסטים אחרונים
עמוד 5 מתוך 84 · 1,007 פוסטים
פורסם 25 במרץ
https://t.me/yairnetan/14279
פורסם 23 במרץ
מוקדם יותר היום שוחחתי עם ידידנו הנשיא טראמפ. הנשיא טראמפ מאמין שיש סיכוי למנף את ההישגים הכבירים שהשגנו עם צבא ארה"ב, כדי לממש את יעדי המלחמה בהסכם - הסכם שישמור על האינטרסים החיוניים שלנו. במקביל, אנחנו ממשיכים לתקוף גם באיראן וגם בלבנון. אנחנו כותשים את תוכנית הטילים ותוכנית הגרעין, וממשיכים לפגוע קשות בחיזבאללה. רק לפני ימים אחדים חיסלנו עוד שני מדעני גרעין - והיד עוד נטויה. אנחנו נשמור על האינטרסים החיוניים שלנו בכל מצב.
פורסם 22 במרץ
הגעתי היום לזירות בערד ובדימונה – את מה שנפגע אנחנו נשקם ונבנה ובגדול. אני מבקש מכם, אחיי ואחיותיי, אזרחי ישראל: הישמעו להנחיות פיקוד העורף והיכנסו למרחבים המוגנים בעת ההתרעה. בעזרת השם, נשמור כולנו על נפשותינו. צילום: אבי אוחיון, לע״מ
פורסם 22 במרץ
מהזירה בערד: מסר חשוב מאוד ממני אליכם >>
פורסם 21 במרץ
זהו ערב קשה מאוד במערכה על עתידנו. לפני זמן קצר שוחחתי עם ראש עיריית ערד, יאיר מעיין, וביקשתי למסור בשם כל אזרחי ישראל את תפילותינו לשלום הפצועים. הנחתי את מנכ"לית משרדי להגיש את מלוא הסיוע הנדרש יחד עם כל משרדי הממשלה. אני מחזק את כוחות החירום וההצלה שפועלים כעת בשטח ואני קורא לכולם להישמע להנחיות פיקוד העורף. אנחנו נחושים להמשיך להכות באויבינו בכל החזיתות.
פורסם 20 במרץ
קיימתי היום הערכת מצב ביטחונית בפיקוד המרכז. שיבחתי את פעילות צה״ל, שב״כ ומשטרת ישראל במסגרת המערכה ״שאגת הארי״. ציינתי כי מתחילת ״מלחמת התקומה״ חל שינוי משמעותי בשטח, שהתבטא בירידה דרמטית בפיגועים. גיניתי בתוקף את מי שמגנה את מפקדי צה״ל שפועלים יומם ולילה למען ביטחון ישראל וכל אזרחיה, וביקשתי לחזק את ידיהם.
פורסם 19 במרץ
בתקופה הקשה הזאת אני גאה בכם. גאה בעמידה האיתנה שלכם, באחריות, באורך הרוח ובהתמודדות של ההורים, הילדים, צוותי ההוראה והמשפחות כולן. אנחנו פועלים כדי לפתוח את הלימודים בהדרגה, באחריות ובשיקול דעת, ולהחזיר לילדינו ככל האפשר יציבות, ביטחון ושגרה. יחד עם חבריי בממשלה, אנחנו ממשיכים לעשות הכול כדי להקל על האזרחים, לחזק את המשק, לסייע למשרתי המילואים ולמשפחותיהם, ולהמשיך במאמץ עד להשגת כל יעדי המערכה. החוסן שאתם מגלים וההקפדה על הוראות פיקוד העורף נותנים לנו את הכוח להמשיך לפעול בנחישות למען ביטחון ישראל ולמען עתיד ילדינו. צפו בדברים המלאים >>
פורסם 17 במרץ
אני כאן עם שר הביטחון של ישראל, הרמטכ"ל שלנו, ראש המוסד, מפקד חיל האוויר, המפקדים הבכירים שלנו. ב-24 השעות האחרונות חיסלנו שניים מראשי הטרור, בכירי הטרוריסטים של העריצות הזו. המטוסים שלנו פוגעים בפעילי הטרור בשטח, בדרכים, בכיכרות. זה נועד לאפשר לעם האיראני האמיץ לחגוג את חג האש. אז צאו לחגוג, וחג נורוז שמח. אנחנו צופים מלמעלה.
פורסם 17 במרץ
הבוקר חיסלנו את עלי לאריג'אני. עלי לאריג'אני זה הבוס של משמרות המהפכה, שזה חבורת הגנגסטרים שמנהלת בפועל את איראן. אנחנו חיסלנו לצידו גם את מפקד הבסיג' - זה העוזרים של הגנגסטרים, שהם מפיצים טרור ברחובות טהרן וערים אחרות של איראן נגד האוכלוסייה. גם שם אנחנו פועלים; פועלים מהאוויר עם מטוסים של חיל האוויר, עם כטב"מים. אנחנו מערערים את המשטר הזה בתקווה לתת לעם האיראני הזדמנות לסלק אותו. זה לא יקרה בפעם אחת, זה לא יקרה בקלות. אבל אם נתמיד בזה - אנחנו ניתן להם הזדמנות שהם יוכלו לקחת את גורלם בידיהם. במקביל, אנחנו עוזרים לידידינו האמריקנים במפרץ. אני שוחחתי ארוכות עם הנשיא טראמפ אתמול בנושא הזה. יש שיתוף פעולה בין חילות האוויר וחילות הים שלנו, ביני לבין הנשיא טראמפ ואנשיו. אנחנו נעזור גם בהתקפות עקיפות, שמייצרות לחץ אדיר על המשטר האיראני, וגם בפעולות ישירות. יש עוד הרבה הפתעות. בתחבולות נעשה מלחמה. אנחנו לא נחשוף את כל התחבולות כאן, אבל אמרתי לכם: רבות המה. עכשיו, ביחס לדבר נוסף: הדבר החשוב ביותר לנצח במלחמה זה נחישות. נחישות, נחישות, נחישות. נחישות של המנהיגים, נחישות של המפקדים, נחישות של העם. אנחנו נחושים לנצח, ואנחנו נשיג את הדברים האלה. אני מבקש מכם פשוט להתעלם מערוצי הדכדוך. אנחנו בהישגים היסטוריים. אנחנו, בעזרת השם, הגענו למצב שאחרי ה-7 באוקטובר, שהיינו על עברי פי פחת, אנחנו עכשיו מעצמה אדירה, כמעט עולמית, עם הידידה שהיא ה-מעצמה העולמית, נלחמים שכם אל שכם. זה כבר הישג אדיר מול כל האיומים שיבואו עלינו. לאיזו מדינה עוד יש את היכולות הללו? כולן מותקפות כאן. למי יש את העוצמות האלה שלנו, של הבריתות, של צה"ל, של חיל האוויר ושל עם חזק? אז הישארו חזקים. אני רוצה להגיד לכם: אנחנו גם נעזור לכם. כל מה שקשור בפיצויים - הנחיתי להציג לכם את המתווה וגם להגדיל את המתווה. גם לעזור לצפון, וגם לעזור לכל מי שצריך, כפי שעשינו כבר בעבר ב'עם כלביא', כפי שעשינו קודם לכן בקורונה. נעשה את זה ביתר-שאת הפעם.
פורסם 16 במרץ
שומרים על ההנחיות ומנצחים ביחד >>
פורסם 15 במרץ
תודה רבה לכם על התמיכה הגדולה 🇮🇱 ביחד אנחנו מנצחים ✌️
פורסם 15 במרץ
אומרים שאני מה? צפו >>