RIPASSIAMO DUE REGOLE ✍🏻
Le regole? Le sappiamo, ma a volte le scordiamo.
Allora, oggi ecco un mini ripasso.
#scrittura#writingtips
1️⃣La regola della "d" eufonica. ✍🏻
La congiunzione “ed” (con “d” eufonica) si usa solo quando la parola che segue comincia per “e” (per esempio: ed ella disse…) in tutti gli altri casi si usa solo “e” (lo stesso vale per ad – a).
2️⃣L'accento acuto. ✍🏻
Le congiunzioni e avverbi come
- perché
- poiché
- affinché
- sicché
- finché
- dopodiché
e simili, hanno tutti l’accento acuto sulla “e” finale (é) non grave (è).
❇️ La buona scrittura è anche cura della forma.
@writingway
🙌Se ti è piaciuto questo post e pensi possa interessare ad altri, inoltralo cliccando sulla freccia a destra.
CSS yordamida dizayn mahoratingizni oshiring!
Saytingiz ko‘rinishini yanada chiroyli, zamonaviy va professional qilish uchun quyidagi foydali vositalardan foydalanib ko‘ring:
1️⃣Border Radius Generator – burchaklarni yumaloq qilishda qulay:
🔗10015.io/tools/css-border-radius-generator
2️⃣Glassmorphism Generator – shaffoflik effekti bilan zamonaviy dizaynlar yarating:
🔗hype4.academy/tools/glassmorphism-generator
3️⃣Shadows Generator – realistik soyalar yaratish uchun ajoyib vosita:
🔗shadows.brumm.af
4️⃣Box Shadow Examples – tayyor soya effektlarini tanlab olib qo‘llang:
🔗getcssscan.com/css-box-shadow-examples
#CSS
💻@dasturlash_hayoti— dasturchilar hayoti va dasturlash olami haqida qiziqarli loyiha!
#css
🖥 Ko‘rsatilgan gradiyentlarga asosan CSS kod chiqarib beruvchi foydali sayt.
LINK👉neumorphism.io
💻@dasturlash_hayoti— dasturchilar va dasturlash hayotini yoritib boradigan loyiha!