AMANO A MANO
✍🏻😎
#scrittura#writingtips#wearewriting
⏩ Ma come si dice? A mano a mano oppure mano a mano?
Sono in molti a sostenere che la formula giusta sia mano a mano, senza la prima a.
⏩ In realtà "a mano a mano" è corretto, così come è corretto "mano a mano". Si possono usare entrambe le formule. 🤓
✅ Vale la stessa regola anche per a poco a poco.
✅ Preoccupati più che altro dal punto di vista della scrittura e non abusare di queste espressioni, parole ponte che spesso non servono davvero.
@writingway
🙌Se ti è piaciuto questo post e pensi possa interessare ad altri, inoltralo cliccando sulla freccia a destra.
http://mongoengine.org
To get to grips with MongoEngine, there is extensive documentation, API references and a tutorial. You can find help by joining the MongoEngine Users mailing list or by chatting with other users on the #mongoengine IRC channel.
http://mongoengine.readthedocs.io/en/latest/index.html
#MongoEngine is an Object-Document Mapper, written in #Python for working with #MongoDB. To install it, simply run
#Django
https://alysivji.github.io/flask-part1-generating-html-pages-with-mongoengine-jinja2.html
Generating HTML Pages from #MongoDB with #MongoEngine and #Jinja2 (Flask Part 1)
Summary
Overview of MongoDB
Discussion of Object-Relational Mapping (#ORM)
Use MongoEngine to get items out of MongoDB
Render #HTML pages using Jinja2
Interact with #REST API to send emails with #Requests