💰Auktsion'ga START berildi!
– Yaqin orada barcha foydalanuvchilardan "chopilgan" va "gold" Usernamelar (talaffuzda Yuzerneymlar) xech qanday muzokarasiz auktsionga joylab yuborildi.
📣 Tarqagan xabarlardan Fragment.com orqali usernamelarni sotib olish haqida xabar topdingiz shekilli? Keling unda u haqida batafsil ma'lumotga o'tamiz:
• Barcha usernamelar faqat TONkriptovalyutasi bilan sotib olinadi;
• Eng arzon username 500TON, eng qimmati esa xozirda 10 500TON;
• Auktsion ochilgach, 7 kun ichida yakunlanadi. Har safar yangi taklif belgilanganida muddat yana yangilanadi;
• Hozirda saytda A dan H gacha bo'lgan bosh harfli foydalanuvchi nomlari mavjud. Boshqalari keyinroq paydo bo'ladi;
• Agarda usernamu uchun auktsion ochilmasa, uning narxi 24 soatdan so'ng 12TON miqdorda pastlaydi;
• Narx pastlashiningoxirgi nuqtasi xozircha noma'lum;
• Lot (username stavkasi) yangiliklar bildirishnomalarini yuboradigan @fragment boti mavjud;
• Platformada har qanday lot "to'plam" sifatida belgilanadi, shuning uchun tez orada uning ko'proq turlari paydo bo'ladi: kanallar, stikerlar, kulgichlar;
• Boshqa xizmatlar ham o'z elementlarini platformaga birlashtira oladi;
• Telegram keyingi yangilanishida xarid qilingan ayrim mahsulotlardan qanday foydalanish mumkinligini batafsil bilib olishimiz mumkin.
• Telegram FAQ'da shuningdek, Telegram’da hozirda qo‘llanilayotgan ismlar keyinroq saytda paydo bo‘lishi mumkinligi aytiladi. Ehtimol, bu foydalanuvchilar o'zlarining nomlarini auktsionga joylashlari mumkinligini anglatadi.
💎TON KURSI - 1TON=1.91$≈21 300SUM
#ton#username#auksion
✅@TGraphUz | YouTube
Marco #Bucci annuncia: "Il tumore non c'è più". Dopo la scoperta della malattia e l'operazione, era inizialmente contrario a candidarsi alla Regione: "Non sapevo se sarei stato nelle condizioni fisiche adeguate".
@UltimoraPolitics
ANSA - Il candidato del centrosinistra Andrea #Orlando ha telefonato al nuovo governatore della Liguria Marco #Bucci per augurargli buon lavoro. Lo rende noto lo staff di #Orlando
#Italia#Liguria#Genova
L'unico consigliere comunale di IV|RE rimasto a Palazzo Tursi, Pietro #Salemi, ha deciso di candidarsi nella lista civica del candidato sindaco dell'area progressista Ariel #DelloStrologo nonostante i renziani abbiano scelto di sostenere il sindaco uscente Marco #Bucci.
@UltimoraPolitics