💰Auktsion'ga START berildi!
– Yaqin orada barcha foydalanuvchilardan "chopilgan" va "gold" Usernamelar (talaffuzda Yuzerneymlar) xech qanday muzokarasiz auktsionga joylab yuborildi.
📣 Tarqagan xabarlardan Fragment.com orqali usernamelarni sotib olish haqida xabar topdingiz shekilli? Keling unda u haqida batafsil ma'lumotga o'tamiz:
• Barcha usernamelar faqat TONkriptovalyutasi bilan sotib olinadi;
• Eng arzon username 500TON, eng qimmati esa xozirda 10 500TON;
• Auktsion ochilgach, 7 kun ichida yakunlanadi. Har safar yangi taklif belgilanganida muddat yana yangilanadi;
• Hozirda saytda A dan H gacha bo'lgan bosh harfli foydalanuvchi nomlari mavjud. Boshqalari keyinroq paydo bo'ladi;
• Agarda usernamu uchun auktsion ochilmasa, uning narxi 24 soatdan so'ng 12TON miqdorda pastlaydi;
• Narx pastlashiningoxirgi nuqtasi xozircha noma'lum;
• Lot (username stavkasi) yangiliklar bildirishnomalarini yuboradigan @fragment boti mavjud;
• Platformada har qanday lot "to'plam" sifatida belgilanadi, shuning uchun tez orada uning ko'proq turlari paydo bo'ladi: kanallar, stikerlar, kulgichlar;
• Boshqa xizmatlar ham o'z elementlarini platformaga birlashtira oladi;
• Telegram keyingi yangilanishida xarid qilingan ayrim mahsulotlardan qanday foydalanish mumkinligini batafsil bilib olishimiz mumkin.
• Telegram FAQ'da shuningdek, Telegram’da hozirda qo‘llanilayotgan ismlar keyinroq saytda paydo bo‘lishi mumkinligi aytiladi. Ehtimol, bu foydalanuvchilar o'zlarining nomlarini auktsionga joylashlari mumkinligini anglatadi.
💎TON KURSI - 1TON=1.91$≈21 300SUM
#ton#username#auksion
✅@TGraphUz | YouTube
#Spagna#Navarra#Pamplona
Segui con noi il voto per la nomina del nuovo sindaco di Pamplona: per la prima volta nella storia, il #PSOE|S&D sarà decisivo per la guida di Ayuntamiento da parte di #EHBildu|LEFT.
@OsservatorioEsteri
#Spagna#Navarra#Pamplona
Con 15 voti favorevoli, 11 contrari e 1 astenuto, il Consiglio comunale di #Pamplona approva la mozione di sfiducia della Sindaca Cristina #Ibarrola (#UPN|Centro-destra unionista).
Di conseguenza, Josepa #Asiron (#EHBildu|LEFT) viene eletto nuovo Sindaco del capoluogo navarro.
@OsservatorioEsteri